سئو سریع

سئو سریع سوالی است که خیلی از افرادی که در حوزه سئو فعالیت میکنند از ما می پرسند. همیشه افراد دنبال نتیجه گیری سریع هستند و میخواهند که در کمترین زمان ممکن بازدهی بالا بگیرند. درست است که سئو و عملیات بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یک کار زمان بر و طولانی مدت است اما در این مقاله میخواهیم نکاتی را بگوییم که در کمترین زمان هم بتوانید نتایج قابل قبولی از کار خود بگیرید و سرعت پیشرفت سایت خود را تا حد امکان بالا ببرید.

1- نیچ کار کنید :

در مقاله ای جدا درباره نیچ مارکتینگ به طور کامل صحبت کرده ایم. نیچ مارکتینگ یعنی شما در زمینه کاملا تخصصی کار کنید. تمام محتواهای شما و کلماتی که در آن استفاده میشود در یک رابطه باشند. به طور مثال اگر شما میخواهید یک فروشگاه دوچرخه راه اندازی کنید و قصد شما این است که دوچرخه بفروشید ، سایتی که میزنید ، محتواهایی که تولید میکنید و محصولاتی که در فروشگاه بارگذاری میکنید تماما باید درباره دوچرخه باشد. با این کار سایت شما در کلماتی که در این رابطه هستند با سرعت بسیار زیادی بالا می آیند و میتوانید از این طریق رقبای خود و فروشگاه های بزرگی که همه محصولات را دارند جلو بزنید و نتیجه سریعی بگیرید. این نکته در دنیای واقعی نیز کاربرد دارد. مثلا اگر شما داخل یک دوچرخه فروشی شوید که چند کیسه برنج و مقداری میوه نیز برای فروش در مغازه خود گذاشته است ، آیا اطمینان می کنید که از این فروشگاه دوچرخه بخرید ؟ یا اینکه در مورد مسائل فنی دوچرخه از صاحب مغازه سوال کنید ؟ در ابتدا به نظر هر کسی خنده دار می آید و بعد فروشنده متخصص به نظر نمی آید تا ما بخواهیم یک وسیله تخصصی مثل دوچرخه را از او خریداری نمائیم.

 

2- مداوم کار کنید :

اگر میخواهید نتیجه سریعتری در سئو بگیرید قطعا باید نسبت به سایر رقبای خود بیشتر کار کنید. این یعنی شما باید هر روز محتواهای خوبی تولید کنید و در سایت بارگذاری کنید. فعالیت مستمر چراغ سبزی را به سمت گوگل روشن می کند که گوگل متوجه میشود سایت شما فعال است و به همین دلیل محتواهای شما را در رتبه های بهتری نمایش می دهد. سایتی که هر روز در ساعتی مشخص یک محتوا تولید میکند و این کار را حداقل به مدت 2 تا 3 ماه ادامه می دهد قطعا نتیجه ای که می گیرد سریعتر و بسیار موثرتر خواهد بود.

 

3- بهینه سازی On page :

یک نکته اصلی که خیلی از سئوکارها فراموش می کنند این است که فقط بر روی محتوای سایت متمرکز می شوند. به این صورت که میخواهند بهترین و جذاب ترین محتوا را تولید کنند اما از این نکته غافل هستند که قالب آنها تگ های حیاتی مثل H1 را ندارد و یا از تگ H2 به اشتباه و به تعداد زیاد در قالب استفاده شده است و یا مشکلات دیگری که هر کدام باعث میشود تا محتوای شما برای گوگل بی اثر و بی اهمیت جلوه کند. صفحه ای که تگ های مهم مثل Title و H1 را ندارد عملا نمی تواند در رقابت با رقیبان خود حرفی برای گفتن داشته باشد هر چقدر هم که محتوای خوبی داشته باشد. پس پیشنهاد می شود یکبار صفحات خود را به طور کامل چک کنید و تمام مشکلات On page خود را برطرف کنید. برای این کار میتوانید از ابزارهای آنلاین و سایت هایی که سئو صفحات شما را چک می کنند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *