وظایف سئوکار سایت

وظایف سئو کار سایت مشخص است اما در پروژه های مختلف میتواند تفاوت داشته باشد. بسیاری از کارفرمایان گرامی از سئوکارها انتظار دارند که آچار فرانسه سایت باشند و تمام کارهای سایت را فقط سئوکار انجام دهد. البته اگر قرارداد این کار بین طرفین نوشته شده باشد و حقوق مورد نظر نیز در نظر گرفته شده باشد مشکلی نیست و متخصص سئو کار با خیال راحت و آرامش خاطر این کارها را انجام می دهد اما معمولا به این شکل است که با هزینه کم و قرارداد ناقص کارفرما میخواهد که تمام کارهای سایت انجام شود. پس تمام گزینه هایی که در ادامه خواهیم گفت بر اساس قرارداد بین کارفرما یعنی صاحب سایت و مجری یعنی سئوکار می باشد که اگر در قرارداد ذکر نشده باشد جزء وظایف سئوکار نخواهد بود.

1- تولید محتوا :

تولید محتوا میتواند به صورت برون سپاری به تیم دیگری سپرده شود و کار تولید محتوا توسط کارمندان دیگر شرکت و یا شرکت دیگری که کار تولید محتوا انجام می دهد انجام شود و همچنین میتواند توسط مسئول سئو انجام شود. در هر دو صورت سئوکار باید بر روی سئو بودن محتوا دقت داشته باشد و حتی اگر محتوا توسط شخص یا شرکت دیگری نوشته می شود ، سئوکار موظف است که مقاله را در صورت نیاز ویرایش کند تا سئو سایت به بهترین شکل رعایت شود.

2- مدیریت لینک ها :

مدیریت لینک های داخلی و خارجی سایت بسیار اهمیت دارد و در رتبه گرفتن سایت تاثیر زیادی می گذارد پس مدیریت لینک ها قطعا کار سئوکار می باشد که با لینکسازی های داخلی و خارجی بتواند قدرت سئو سایت را افزایش دهد. البته ممکن است در بسیاری از قراردادها برای لینک سازی خارجی هزینه جداگانه ای برای بک لینک ها از کارفرما گرفته شود و یا هزینه در قرارداد ذکر شود که این مورد بستگی به طرفین دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *